sobota, 7 czerwca 2014

Be optymist!


Cześć wszystkim! 
Chcę zacząć od tego, że to jest mój pierwszy post, ale nie chciałam marnować go na przedstawianie się, szczególnie, że wszystkie informacje o mnie są w opisie bloga.
Dzisiaj chciałabym poruszyć temat optymizmu. Na świecie jest wiele pesymistów, można powiedzieć, że jest ich nawet więcej niż optymistów. Czy to prawidłowo? Wydaje mi się, że nie. Nie powinno tak być. Mamy tylko jedno życie do wykorzystania, nie możemy marnować go na zasmucanie się, tym bardziej pragnienie śmierci. A przecież tyle nastolatek prowadzi smutne tumblry przepełnione smutnymi, czarno-białymi zdjęciami i pociętymi częściami ciała. Tak wiele uważa, że "uśmiech jest najlepszą maską" i, że ich pozorne szczęście to tylko przykrywka, bo naprawdę są nieszczęśliwe.
Musimy sobie uświadomić, że każdy optymista i pesymista napotka w życiu tyle samo przeszkód, ale optymista zniesie je lepiej. Wszyscy borykamy się z problemami, każdy z nas może się kiedyś załamać, ale nie warto marnować sobie przez to życia. Bo z niego trzeba korzystać w 102 procentach. Zawsze można sobie trochę ponarzekać, ale nie załamywać się. Pod żadnym pozorem nie wolno nam się załamać.


Wiem, że życie nie jest sprawiedliwe. Jedni mają majątek  inni rodzą się na ulicy. Na szczęście każdy ma w sobie moc kształtowania rzeczywistości. To w jaki sposób myślimy, to jak się zachowujemy jest w stanie wpłynąć na otoczenie. Zawsze można wyjść z dołka, z każdego. Wystarczy w to uwierzyć, wiara czyni cuda. Potrafimy do siebie przyciągnąć każde szczęście, czasami trwa to dłużej, czasami krócej, ale zawsze działa.
Traktujcie błąd jako kolejną lekcję, aby nauczyć się na własnych błędach. Przecież wszyscy mamy wzloty i upadki. Przewracamy się, jednak najważniejsze jest od razu się podnieść i iść dalej.
Według mnie nie ma kogoś takiego jak realista, to w jaki sposób patrzymy na świat ma wpływ na to jaki on się dla nas staje. Ludzie mają ogromny dar kreowania rzeczywistości wokół siebie. Możemy cały dzień siedzieć i użalać się nad swoimi problemami, co przysporzy nam ich jeszcze więcej, a możemy czerpać radość z życia i skupiać się jedynie na pozytywach.

Pamiętajcie: NIE PRZEGRAJCIE ŻYCIA.
Ono jest za piękne, aby je przegrać. Naprawdę.

19 komentarzy:

  1. bardzo fajny post :3
    zapraszam do mnie :http://nefuratek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ty śliczna jesteś. Pozdrawiam serdecznie. <3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mądry post , jestem podobnego zdania : ) .
    Śliczne zdjęcia . Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku !
    + Zapraszam do mnie : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, jaka piękna bez makijażu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia z Best Friend właśnie skomentowała mojego posta. :O
      Nie wierzę. :O

      I dzięki. ;>

      Usuń
  5. Ja zawsze staram się być optymistką :)
    Ślicznie wyglądasz *.* Powodzenia w blogowaniu!
    Wpadnij do mnie, a jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj, a ja z pewnością się odwdzięczę ;)
    kikaa-blog.blogspot.com-kliik!♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z natury jestem pozytywnie nastawiona do świata :) Mało mnie obchodzą opinię innych. Masz wspaniałego bloga! :D

    http://it-s-easy-being-with-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jejuniu jaka ty jesteś sliczna *.*
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog ;O<3
    http://kingandsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny blog ;))
    obs za obs ? odpowiedź u mnie ♥

    patt-patyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ods za obs? :)

    lusiatulusiatam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post. Ja należę do ludzi optymistycznych.
    Bardzo podoba mi się twój blog. Obserwuję i czekam na kolejne posty.
    http://raspberry-strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny post! Powodzenia w dalszym blogowaniu :*
    spodoba się-zaobserwuj ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne włosy, takie pełne objętości i prościutkie ♥

    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny post :)
    mybluuuesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój blog ciekawie się zapowiada, pozdrawiam:)
    I zapraszam na mojego bloga! założyłam go dwa tygodnie temu i jestem nowa, ale myślę, że daje rade:) komentarze i obserwujcie mile widziane, jeśli Ci się spodoba, będzie mi bardzo miło!:)
    http://izu-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Troszkę brudne te twoje vansy.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Moję vasny zniszczyły się po 2 miesiącach :D



    bezgwiezdne-niebo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

! ! ! WAŻNE ! ! !
Nie wymieniam się obserwacjami oraz komentarzami.
! ! ! WAŻNE ! ! !
Możecie wklejać linki do swoich blogów, ale postarajcie się pisać coś więcej niż tylko "śliczny blog" itd.
Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i jeżeli blog wam się podoba zapraszam do obserwacji!